Τον Μάρτιο οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης σκέφτηκαν να ζωγραφίσουν άλλο ένα παιχνίδι στην αυλή του σχολείου μας. Αφού πρότειναν διάφορα παιχνίδια, με την αρχή της πλειοψηφίας πάρθηκε η απόφαση να ζωγραφίσουν μια τρίλιζα η οποία αποτελεί αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών όλων των ηλικιών. Στη συνέχεια, τα παιδιά βρήκαν τον πιο κατάλληλο, κατά τη γνώμη τους χώρο στην αυλή, για να τη σχεδιάσουν.

    Για την υλοποίηση του σχεδίου τους ζήτησαν τη βοήθεια της δασκάλας των Εικαστικών. Χρειάστηκαν τη βοήθειά της για το σχεδιασμό του περιγράμματος και των τετραγώνων της τρίλιζας. Η εικαστικός με το μέτρο και την ταινία σχεδίασε την τρίλιζα. Στη συνέχεια, ήρθε η σειρά των παιδιών. Ανασκουμπώθηκαν, πήραν τα χρώματα και χρωμάτισαν με χρώματα της επιλογής τους τα τετράγωνα της τρίλιζας.         

    Κανονικά στην τρίλιζα οι δύο παίκτες σχεδιάζουν κύκλους και Χ, με στόχο να σχηματίσουν μια γραμμή, οριζόντια, κάθετη ή διαγώνια, με κύκλους ή Χ. Τα παιδιά συμφώνησαν ότι στην τρίλιζα της αυλής μας δε θα μπορούμε να  σχεδιάζουμε κύκλους και Χ με κιμωλία, γιατί μετά δε θα μπορούμε να τους σβήσουμε. Οπότε ομόφωνα αποφάσισαν να σχεδιάσουν σε χαρτόνι κύκλους και Χ και μετά να τους πλαστικοποιήσουν, ώστε να χρησιμοποιούν αυτές τις κινητές καρτέλες για να παίξουν τρίλιζα.

Ήδη από τα πρώτα βήματα σχεδιασμού της τρίλιζας στην αυλή, οι μαθητές/τριες των άλλων τάξεων άρχισαν να ρωτούν τι είναι αυτό το σχέδιο στην αυλή του σχολείου μας. Όταν έμαθαν ότι τα τεταρτάκια θα φτιάξουν μια τρίλιζα για να έχουμε ένα ακόμη παιχνίδι να παίζουμε στο διάλειμμα, δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους.

     Για αυτό, οι μαθητές /τριες της Δ΄ τάξης,  όταν ολοκλήρωσαν το σχεδιασμό της τρίλιζας στην αυλή και τις καρτέλες με τους κύκλους και τα Χ, συμφώνησαν να φτιάξουν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με τη βοήθεια της δασκάλας τους, ώστε να γνωρίζουν και οι μαθητές/τριες των άλλων τάξεων ποια μέρα και σε ποιο διάλειμμα μπορούν να παίζουν τρίλιζα.

   Και κάπως έτσι αρχίζει το παιχνίδι και η διασκέδαση…

Δ΄ Τάξη: Έφη Παληού

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.