4/6/2021

Τραγούδια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί : Καρβούνης Πέτρος, Κωσταρή Αντωνία

12/3/2021

Αποκριάτικο έθιμο “Το γαϊτανάκι”

Μουσική: – Ταραντέλα (ορχηστρικό) Γιώργος Χατζηπιερής – Γαϊτανάκι (οργανικός σκοπός) Λαούτο, Παναγιώτης Ρουσάκος Βίντεο: Ηπειρώτικο γαϊτανάκι στο σύνταγμα 2019, @n.p. production Σχεδιασμός – Επιμέλεια: Αρετή Λαγού, Νηπιαγωγός

Μουσική Γυμναστική

Κάθε φορά που θα ακούς φλογέρα, κούνα τα χέρια σου σα να πετάς όπως τα πουλιά. Κάθε φορά που θα ακούς άρπα, κάνε στροφές γύρω από τον εαυτό σου. Όταν ακούς τύμπανο κάνε παλαμάκια κι όταν ακούς μεταλλόφωνο κάνε επιτόπου πηδηματάκια…

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Καρβούνης Πέτρος

4/3/2021

Εκπαιδευτικά βίντεο στα πλαίσια του μαθήματος της Μουσικής

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μουσικής, τα παιδιά παρακολουθούν εκπαιδευτικά βίντεο που παρουσιάζουν με απλό και κατανοητό τρόπο βασικά σημεία της ζωής μεγάλων μουσικών και τον τρόπο με τον οποίο επηρέασαν τον κόσμο μας ! Παρακολουθήστε παρακάτω μερικά από αυτά :

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Καρβούνης Πέτρος

2/3/2021

Αποκριάτικες μάσκες

Με αφορμή τις Απόκριες και στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών οι μαθητές με την καθοδήγηση του κου Σταγγίδη Αδριανού έφτιαξαν και φόρεσαν πρωτότυπες μάσκες! Θαυμάστε τις δημιουργίες τους!

Μάθημα : Εικαστικά

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Σταγγίδης Αδριανός

Τάξη : Β’

5/2/2021

“Τα δελφινάκια του Αμβρακικού”

Με αφορμή τη δραματική , ηθογραφική, αλλά και ρομαντική ελληνική ταινία του 1994 “Τα δελφινάκια του Αμβρακικού”, η οποία είναι βασισμένη στο ομώνυμο παιδικό μυθιστόρημα του Ντίνου Δημόπουλου , οι μαθητές της Β΄ Δημοτικού κλήθηκαν να σκεφτούν γύρω από διάφορα κοινωνικά ζητήματα:

-ο άλλος/ο διαφορετικός

-η “σκληρότητα” των μεγάλων, όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τον φόβο για το άγνωστο (φυματίωση)

-τι θεωρεί “απόβλητο” η κοινωνία

Παράλληλα, ήρθαν σε επαφή με το “έργο τέχνης μέσα στο έργο τέχνης” καθώς στην ταινία του Δημόπουλου, προβάλλονται αποσπάσματα από την ταινία βωβού κινηματογράφου “The Kid”, του Τσάρλι Τσάπλιν , την οποία είχαν παρακολουθήσει σε προηγούμενα μαθήματα κι έτσι μπορούσαν να αντιληφθούν τους συσχετισμούς ανάμεσα στα δύο έργα.

Στο τέλος , τα παιδιά ζωγράφισαν ό, τι τους άρεσε , ό, τι τα εντυπωσίασε περισσότερο, ή ό, τι φαντάστηκαν ότι ακολούθησε μετά το πέρας της κινηματογραφικής αφήγησης!

Δείτε στο παρακάτω αρχείο τις ζωγραφιές τους:

Δείτε την ταινία στον παρακάτω σύνδεσμο:

Μάθημα: Θεατρική Αγωγή

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Χριστίνα Μπιρμπίλη

Τάξη : Β΄

12/11/2020

Παιχνίδια στην αυλή κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Ατσάλης Επαμεινώνδας

Τάξεις : Α΄ και Β΄

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο παρακάτω αρχείο:

17/10/2017

Φανταστικά ζώα

Ζητάμε από τα παιδιά να  σχεδιάσουν ένα ζώο/πλάσμα που δεν υπάρχει. Με ό,τι εξωτερικά χαρακτηριστικά επιθυμεί καθένας για το φανταστικό του ζώο. (ένα, πολλά ή καθόλου πόδια, χέρια, φτερά, μάτια, αφτιά, στόματα, κέρατα, τρίχωμα).Στην συνέχεια κάθε παιδί δίνει ένα φανταστικό όνομα στο ζώο του. Παρουσιάζει το έργο του στην τάξη και περιγράφει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πλάσματος που δημιούργησε. Που ζει; Τι τρώει; Γεννάει μικρά; Πόσα χρόνια ζει;

Δείτε στο παρακάτω αρχείο τις υπόλοιπες ζωγραφιές τους:

Μάθημα: Θεατρική Αγωγή

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Χριστίνα Μπιρμπίλη

Τάξη : Β΄