Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning για την αξία του παιχνιδιού στη μαθησιακή διαδικασία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη διαίρεση με το 10, το 100 και το 1000 μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι. Αντί για απλούς αριθμούς σε χαρτί, τα «μηδενικά» έγιναν κέρματα, ενώ τα ντόνατς από πηλό—φτιαγμένα από τους ίδιους τους μαθητές—αντιπροσώπευαν τα μηδενικά του διαιρετέου. Με κάθε κέρμα που υπάρχει στον διαιρέτη, τα παιδιά έπαιρναν ένα ντόνατ από τον διαιρετέο, ακολουθώντας μια μαθηματική διαδικασία με απτό και ευχάριστο τρόπο.
Οι κύριοι στόχοι του μαθήματος ήταν:
- Δημιουργία και εμπλοκή: Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη διαμόρφωση του παιχνιδιού, αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά τους και ενισχύοντας την αίσθηση του προσωπικού επιτεύγματος.
- Βιωματική μάθηση: Μέσα από τη δράση και την αλληλεπίδραση, οι μαθητές κατανόησαν ευκολότερα έννοιες της διαίρεσης, μετατρέποντας τη θεωρία σε πράξη.
- Ενίσχυση θετικών συναισθημάτων: Το παιχνίδι μετέτρεψε τη μάθηση σε μια ευχάριστη διαδικασία, μειώνοντας τη μαθησιακή πίεση και κάνοντας τα μαθηματικά πιο προσιτά και ελκυστικά.
Δείτε τη δραστηριότητα εδώ: