Τα παιδιά της Β’ τάξης ξεκίνησαν μια συναρπαστική γλωσσική περιπέτεια: το ψάρεμα ορθογραφίας! Με καλάμια και μαγνητικά ψαράκια, αναζητούσαν τη σωστή κατάληξη των λέξεων, όπως ακριβώς ένας ψαράς αναζητά το καλύτερο ψάρι!
Στην ελληνική γλώσσα υπάρχουν πολλά φωνήεντα που ακούγονται το ίδιο, αλλά γράφονται διαφορετικά. Έτσι, η ορθογραφία απαιτεί παρατηρητικότητα και μνήμη! Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά εξασκήθηκαν στην αναγνώριση των σωστών καταλήξεων, ακολουθώντας τους ορθογραφικούς κανόνες με γρήγορες αποφάσεις και παιχνιδιάρικη διάθεση!
Πολύτιμοι βοηθοί ήταν δύο μαθητές της 6ης τάξης, που υποστηρίζονται και από το Τμήμα Ένταξης
Εκπαιδευτικοί στόχοι:
- Γλωσσική ενίσχυση: Εκμάθηση και εξάσκηση των κανόνων ορθογραφίας μέσα από ένα βιωματικό παιχνίδι.
- Διασκεδαστική μάθηση: Μετατροπή της ορθογραφικής εξάσκησης σε μια ευχάριστη δραστηριότητα, που κρατάει τα παιδιά αφοσιωμένα και ενθουσιασμένα.
- Ταχύτητα ανάκλησης: Βελτίωση της ικανότητας των μαθητών να θυμούνται τους κανόνες ορθογραφίας πιο γρήγορα.
- Συνεργασία και κοινωνικές δεξιότητες: Ενίσχυση της επικοινωνίας και της ομαδικής εργασίας, καθώς οι μαθητές παίζουν και μαθαίνουν μαζί.
- Οπτική και κιναισθητική μνήμη: Χρήση της κίνησης (ψάρεμα) και της οπτικής αναγνώρισης (καταλήξεις) για καλύτερη απομνημόνευση των λέξεων.
Αυτή η δραστηριότητα μετατρέπει την ορθογραφία σε μια συναρπαστική πρόκληση, όπου κάθε “ψάρι” είναι μια σωστή απάντηση! Τα παιδιά μαθαίνουν με χαρά και δημιουργικότητα, αποκτώντας δεξιότητες που θα τα βοηθήσουν στη σωστή χρήση της γλώσσας!
Δείτε τη λιμνούλα μας:

Εκπαιδευτικοί: Ιωάννα Τσουρουγιάννη, Όλγα Κούση