Η Α΄ τάξη, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, επισκέφθηκε το 5ο Νηπιαγωγείο Χίου προκειμένου να παραβρεθεί στα εγκαίνια της εξωτερικής τους βιβλιοθήκης.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα βιβλία και τον όμορφα διαμορφωμένο χώρο, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον να τον εξερευνήσουν. Με χαμόγελα και ζωντάνια, είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να παίξουν με τους λιλιπούτειους φίλους τους, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα συνεργασίας και δημιουργικότητας.