Στο πλαίσιο της ενότητας της Γλώσσας για τα επαγγέλματα που έχουν χαθεί στον χρόνο, αλλά και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;», είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην τάξη μας δύο γονείς μαθητών. Η μαμά μαθητή της τάξης μας κυρία Ευστρατία Βαφειαδάκη μίλησε στα παιδιά για το επάγγελμά της ως πωλήτρια και ιδιοκτήτρια καταστήματος παιχνιδιών και ειδών σπιτιού, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στο επάγγελμα του παππού της, που ήταν μυλωνάς, δίνοντας στα παιδιά πολύτιμες πληροφορίες και για επαγγέλματα παλαιότερων εποχών. Επίσης, ο μπαμπάς μαθήτριας της τάξης μας, κύριος Ντένις Βούκα παρουσίασε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, με την ιδιότητα του δασκάλου και ιστορικού.
Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από τους καλεσμένους μας με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, θέτοντας πολλές όμορφες ερωτήσεις. Στο τέλος της δράσης, τα παιδιά μοιράστηκαν τις σκέψεις και τα όνειρά τους για το επάγγελμα που θα ήθελαν να ακολουθήσουν στο μέλλον και πρόσφεραν στους γονείς ευχαριστήριες κάρτες, σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους, ως ένδειξη αγάπης και ευγνωμοσύνης.
