Σήμερα οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης παρακολούθησαν ενημερωτική συνάντηση για το άθλημα της ιστιοπλοΐας. Τα παιδιά γνώρισαν τα οφέλη του αθλήματος, τη σημασία της επαφής με τη θάλασσα, την τέχνη του αρμενίσματος και έκαναν μία πρώτη επαφή με τη ναυτική μας παράδοση.
