Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για τον χρόνο, την αγάπη και τη φροντίδα που αφιερώσατε στην ξενάγηση του σχολείου μας στη σχολική μας εκδρομή στο χωριό Πιτυός!

Η προθυμία σας να μας ξεναγήσετε με τόση υπομονή και ευγένεια, τόσο συνολικά όσο και ξεχωριστά σε κάθε τάξη, ήταν πραγματικά ξεχωριστή.

Ο κόπος και η προσοχή σας στη λεπτομέρεια συνέβαλαν ουσιαστικά σε μια όμορφη και ουσιαστική εμπειρία για όλους μας.

Σας ευχαριστούμε ειλικρινά για την παρουσία και την πολύτιμη προσφορά σας.

Ήταν χαρά και τιμή για εμάς.

Με εκτίμηση

Η Δ/ντρια

Τζάνα Ελένη